Chioscul de ziare virtual, gata de realizare

Newspaper OnlineIn prezent, trei mari publisheri americani, Hearst, Time Inc. si Condé Nast, intentioneaza sa semneze un parteneriat pentru lansarea unui “chiosc de ziare virtual”, o platforma care sa fie pentru industria revistelor ceea ce reprezinta iTunes pentru muzica, conform presei internationale. Platforma lansata de Apple iTunes a schimbat felul in care se comercializeaza muzica pe internet, in timp ce site-ul Hulu a schimbat modalitatea in care americanii urmaresc continuturi TV online. In acelasi sens, publisherii Hearst, Meredith, Time Inc. si Condé Nast vor sa lanseze o platforma digitala care sa fie un fel de “chiosc” de vanzare a editiilor digitale ale revistelor din portofoliul lor. Potrivit presei americane, “chioscul digital”, pe care reprezentnatii celor trei companii media il numesc “iTunes pentru reviste”, va fi anuntat la inceputul lunii decembrie si va fi administrat de o companie noua, in cadrul careia Hearst, Meredith, Time Inc. si Condé Nast vor fi parteneri egali. Publisherii inca nu au semnat niciun acord scris privind infiintarea companiei. Prin intermediul acestei platforme, utilizatorii ar putea accesa continuturi din reviste precum The New Yorker, Sports Illustrated, Time Magazine, Esquire si Better Homes and Gardens.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *